antikens grekland gör mig galen

Alltså. Hur svårt kan det vara att hitta införmation om Antikens Grekland på internet. Tydligen jävligt svårt för jag finner inget alls som är av intresse. Hur svårt kan det vara att hitta införmation om Aten i antikens Grekland. Det verkar ju vara omöjligt och jag har nu snart suttit i två timmar och skriviet några få rader. En halv sida ungefär. Det är ju inte klokt.
Meningen är att jag ska hålla ett föredrag på minst tio minuter. Men med den här informationen som finns här är det ju helt jävligt omjligt att få ihop det så få minuter som det faktiskt är.
Jag förstår inte riktigt vad det är jag ska skriva. Ska jag skriva om hur livet är där eller om hur det växte fram eller både ock. Både ock tror jag men i den här takten kommer jag ju få sitte dag ut och dag in. Jag är väl bara ovan antar jag. Det var ju tre år sedan jag skrev sådant här sist. Man är ju en aning ringrostig om man säger så.
Men det var svårt idag. Verkligen svårt och jag som har varit uppe så tidigt för att fixa och dona och så kommer jag ingenstans.
Lite frukost och sen kanske jag kan kolla lite till eller så skiter jag i det tills i eftermiddag och sitter hela dagen då. Jag blir itne klok på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0