trav

Det var gott med kebabpizza. Självklart inte lika gott som i VMO men det är det aldrig. Det har man lärt sig. Säga vad man vill om VMO men pizza det kan staden i allafall leverera. Det må jag säga.
Sen har vi ätit godis och cheescake. Hjälp.
Nu sover Fredrik en powernap innan jobbet och jag sitter i fåtöljen och kollar på trav. Fast jag kan bara titta ut genom fönstret så har jag det live från Solvalla. Coolt.
Tänkte lägga mig tidigt. I morgon ska jag plugga hela dagen. Från morgon till kanske tre fyra någon gång. Sen blir det konsert på kvällen. Det ska bli trevligt.
Annars då. Träffade Sune innan för en fika. Det var trevligt. Pratade och drack kaffe. Var uppe i lägenheten och saknade det lite.


Trav på Solvalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0