upp över mina öron

Har kommit hem från skolan. Jag har haft psykologiprov. Det gick förhoppningsvis rätt bra. Jag skrev på allt i allfall men frågan är om det är rätt eller inte.
Egentligen är det tänkt att jag ska ha en muntlig redovisning och ett prov på de svenska orden i morgon men idag fick jag panik och sprang och frågade läraren om jag fick skjuta upp det och det fick jag. Det känns väldigt skönt. Fast det kommer väl inte kännas så skönt när jag väl ska ha det sen, för jag har ju bara skjutit upp problemen till att annat tillfälle. Men men. Så då det vara nu. 
Nnästa vecka har jag
- ett prov i historia eller det blir nog mer seminarium med det gäller att kunna det som ett rinnande vatten ändå,
- en hemtenta i psykologi som jag fick idag
- plus svenska ord prov, 
- svenska kap som ska skickas in.
PLUS
- detta historiaarbete som jag fortfarande inte riktigt ha börjat på. Det blir på fredag som jag ska sitta med det.

På fredagkväll kommer Fredrik och då ska jag minsann ha lite fritid och umgås med honom. Likaså på lördag är min lediga dag. Jag orkar inte plugga konstant för jag är helt slut i huvudet nu. 
I morgon ska jag också ha en ledig dag. För i morgon eftermiddag ska jag och Elin åka till Växjö och hälsa på Emelie, Johanna och Maria och det ska bli jättemysigt och trevligt. Skönt att få lite avbrott i pluggandet. 

Nu ska jag fortsätta med svenska kap. som handlar om skrivarbete och uppgifterna är rätt påfrestande men om jag gör det nu så kommer det kännas bättre. 
Sen ska jag börja lite på psykologi hemtentan. Om jag orkar med psykologi idag. Det visar sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0