true love will never fale

Det börjar mörkna rätt bra nu, snart är det natt ute.
Jag har pluggat rätt mycket idag. Känner mig faktiskt lite duktig måste jag säga.
Har även städat mitt rum och fixat lite.
Jag saknar Fredrik rätt mycket.

Sophie Zelmani hade sin turnepremiär igår och hon fick idag ++++ fyra plus av Aftonbladet. Det låter ju väldigt bra. Dock verkar det inte vara så mycket gamla låtar men 90 minuter ren njutning. Det ska bli fantastiskt.
 
Kvällen kommer spenderas i min ensamhet. Eller nu lät det väl värre än vad det är men det kommer nog bli lite OC kanske lite Sex and the City och sen lite svenska ord emellan och te och frysta bär. Det är ju fotboll också men det sparar jag till de som är mer intresserade av den varan.

Igår ringde dessutom Advokatkompaniet och frågade om jag ville jobba där ifrån slutet av november till slutet av januari. Det vore väldigt skoj faktiskt. Ska återkomma om den saken i veckan. Dock kommer det troligen inte bli så för skolan kan jag ju inte missa men det vore faktiskt väldigt skoj måste jag säga. Blev helt nervös när de hade ringt och jag hade ett inspelat meddelande att de ville jag skulle ringa upp men det var ju bara ett skoj meddelande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0