trötter

Sitter i sängen, borde plugga. Gör de inte av någon anledning. Ska försöka sätta igång med psykologin idag. Känns som om det tar väldigt lång tid för mig att komma igång.
Är trött hela tiden. Känner mig helt slö och va tvungen att sova lite nu. Idag igen. Känner mig fortfarande trött och inte helt utvilad, fast att jag sovit länge och rätt bra i natt. Det är konstigt. Kanske att jag sover för mycket då?
En letion har jag haft idag. Efter skolan åkte jag till Ida och så ha vi pratat och fikat och haft det trevligt.
Funderar på ifall jag ska fortsätta sova lite till eller om jag ska gå upp, göra mig en kopp te och börja med psykologin någon gång. Det går sakta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0