te och data.



Sitter i sängen och har vaknat nu efter min lilla eftermiddagsvila. Dock känner jag mig rätt trött och inte alls så utvilad som jag hade hoppas på. Känner mig tröttare än vad jag var när jag gick och la mig.
Nu har jag i allfall gjort mig en kopp te och försöker vakna till. Funderar på en promenad, det är fint väder ute. Men nu hittar jag alla slags undanflykter för att slippa plugga på medeltiden. Vi har seminare i morgon, kommer knappt ihåg hur det funderar, men är det svårt? Man ska väl prata och dra slutsatser och sådant. Men jag vet inte hur det ska gå.

Idag kanske jag borde träna. Men jag har inte bestämt mig än.

Nä nu ska jag sätta igång så jag slipper sitta hela kvällen med det här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men frida! man ska skippa sockerbitarna i teet..=)

2008-10-22 @ 22:14:41
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0