Stockholm

Igår var det dåligt med uppdatering men det var fullt ös nästan hela tiden.
Vaknade halv åtta och låg och drog mig, sen vi åtta gick jag upp och packade och gjorde mig i ordning.
Stressade till skolan vilket jag nte behövde för jag hade tagit fel på tiden och kom en kvart tidigare än vi började.
Sen hade jag redovisning i historia som gick över förväntan och fick tre bokstäver i betyg. Kändes väldigt skönt måste jag säga.
Efter den lektionen var det dags för matteprov. Fick resultatet messat till mig idag på morgonen av läraren och fick vg och därmed VG i slutbetyg. Så nu har jag i allfall höjt mig ett poäng. Det känns skönt det också.
Efteråt skolan åkte jag och köpte hörlurar till min ipod men den hade ju bara några som var skitstora som var ok och till ett bra pris. För jag vill inte ha de andra konstiga de hade där så jag ska köpa ett par riktiga i Stockholm i stället. De hade bara en massa som man satte bakom örat och några som verkde bra och smidiga men då va det en stor dosa på sladden som man inte kunde ta bort. Väldigt opraktiskt. Undra vad det fyllde för funktion egentligen.
Och vid fem åkte jag till Stockholm. Hade huvudvärk igår och ha början till huvudvärk idag också. Undrar vad det bero på? Jag har bara två alvedon kvar så jag tänkte leta upp ifall det finns ett apotek i Sundbyberg och i så fall inskaffa lite mer.
Igår var jag framme hos Fredrik vid halv tio och sen vid tio gick han till jobbet. Fick väl träffa honom en 25 minuter eller något. Och lite idag på morgonen för nu ligger han och sover och jag tänkte passa på att plugga lite. Men först lite frukost och te och ta det lite lugnt. Orkar inte plugga egentligen men jag måste äväl göra det antar jag.
Men som sagt. Jag är i Stockholm nu. Härligt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0