söndag

Nu tänkte jag snart krypa ner jämte Fredrik som ligger i sängen. Han sitter med sin data och jag med min. Väldigt mysigt vi har det just nu. Haha. 
Dagen har bestått av att äta frukost i sängen, mysa och kolla på en massa 2½ men avsnitt. Som vi nu ska fortsätta med när jag kryper ner jämte honom. Sen har jag pluggat och nu har vi myst och kollat på tv och sånt.
I morgon ska jag försöka komma upp i rimlig tid och plugga lite innan Fredrik vaknade. Sen ska vi ut på stan och shoppa. Jag ska besöka Antikt Gammalt och Nytt och kanske kan hitta något på NK för mitt presentkort. Men jag känner mig så stor nu så egentligen vill jag inte köpa upp presentkortet än. Vill gärna gå ner några kilo som man har lagt på sig först. Usch. Dessutom ska jag leta efter vinterskor. Förra gången jag var i Stockholm hittade jag ingenting. Hoppas på lite mer framgång på det planet i morgon. Funderar dessutom på att klippa mig någonstans.
Ja det var morgondagen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0