så var det dags för fotboll

Sitter och kollar på fotbollen samtidigt som jag skriver lite på min muntliga redovisning.
Hjälp jag har nog inte pluggat såhär mycket på länge haha. Galet vad mycket jag har gjort idag. Skrivit, skrivit, skrivit och skrivit. Psykologi och svenska är det som står på menyn. Men jag försöker ta lite pauser men då blir jag stressad över att jag inte kommer att hinna så det är lite bra att passa på att plugga och skriva en massa när man ha inspiration och känner motivation för det. Så är det med det.
Skriver ett arbete om Anstrid Lindgren. Och jag håller på att ladda ner några av hennes novellfilmer som är mina favoriter. Blev så glad när jag hittade dom. De är fantastiska och fina och mysiga så i morgon ska jag spendera lite tid med att titta på dom. Så fina, så fina. Syster ville också kolla så lite söndagsmys med syster kanske det blir i morgon. Mycket trevligt. 
Funderar på att åka och köpa lite kaffe latte eller cappuccion nu och kanske en donut eller muffin om man vill lyxa till det lite extra. 
Fredrik festar i kväll och det är synd, eller skoj för honom, men lite trist för mig för jag hade velat ha mysigt telefonsamtal men det blir det nog inte dessvärre men kanske ett och annat mysigt sms om jag har tur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0