nybakta frallor

Jag och Malin har precis varit på Citygross och handlat frallor. I helgen fick man köpa 10 frallor för 15 kr. Men idag kostade de minsann 2.50 ky styck. Det tycker jag var lite dyrt faktiskt. Jag hade ju hoppats att de skulle ha det där med 10 frallor för 15 kr som standardpris men ack nej.
Köpte lite frallor och ägg och block till mitt plugg så nu är jag rustad för en dag med snoken i boken helt enkelt. Men först. Lite slappande i tv-soffan och frukost med nybakta frallor. En fin måndagmorgon ändå måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad dåligt!! På Maxi finns det i alla fall alternativ! Antingen 10 frallor för 15 kronor (Växjöbagarns och Urshultsbagarns) eller 5 för 16 kronor (Maxis egna). Är man dyr ska man ha billigare alternativ tycker jag!=)

2008-10-20 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0