min karl bakar kringlor

Idag har jag och Fredrik varit på stan. Jag köpte ingenting. Det var lite tråkigt men jag hittade faktiskt inget. Funderar på ett par skor som jag kanske ska köpa senare i veckan men annars var det en billig runda för både mig och Fredrik som endast köpte ett par vantar.
Sen fick jag apelsinjuice i min väska och blev sur. Ingen chailatte han jag köpe heller för det var så väldigt lång kö på Espresso House och bara tio minuter tills pendeln skulle gå. Jag gav det fem minuter men jag fick ge upp annars hade vi missat tåget. Jaja.
Nu har jag sovit en liten stund och Fredrik bakar bullar. Det ska minsann bli rätt gott att fika på lite senare. Eller kringlor är det han bakar. Så söt som bakar. Han sköter hushållet på ett ypperligt sätt den mannan. Ett riktigt kap!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0