måndagsmorgon och tightsdrömmar

Vaknade ganska nyss. Tänkte försöka vakna till nu och gå upp och plugga. Jag är ledig idag och i morgon också, i morgon är det nämnligen studiedag. Lyxigt minsann.
Malin ligger och sover, hon börjar inte förrän tolv idag och i morgon är hon också ledig.
Skönt att sova minsann och egentligen känner jag bara för att ligga och dra mig lite i sängen. Det gjorde jag varken igår eller i lördags, upp så fort man vaknade var det då. Däremot låg jag ju hela eftermiddagen och kvällen igår och gjorde ingenting. Jag orkade inte plugga, musten gick ur mig helt så i stället låg jag undertäcket. Skönt det också.
Men någon som är skönt att ha på sig är ju tights. Jag har inte lyckats hitta sådana vanliga gamla som man hade på 80-90-talet men i fredags köpte jag det. Äntligen fanns de kvar i rätt storlek. Annars brukar det bara vara antingen stora eller för små kvar men nu hittade jag ett par. Det är ju helt underbart. Det är precis som när man var liten och hade det till vardags. Tights i alla möjliga färger och mönster och så. Helt underbart tycker jag. Så i helgen har jag gått klädd i dessa. Och så tänkte jag göra idag också. Det är helt fantastiskt. Jag ska bara hitta en lång tröja också sen ska jag ha dom ute. Fast det hade jag igår när jag åkte till Willys. Tights och converse. Det går väl bra på en söndag tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0