look.

Jag sitter i sängen med min laptop i knät. Gör lite svenska uppgifter som ska vara inlämnade på måndag. Förstår inte riktigt hur jag ska skriva om meningar för jag finner inga fel i dem. Men det löser sig.
I morgon är det skolan och sen är det en väldigt massa plugg.
Idsag efter skolan så fikade jag med Tanja. Det var väldigt trevligt. Vi drack chailatte som de nu även serverar på Stigs men den var inte på långa vägar lika god som den på Espresso house.
Vi pratade bland annat om bästavänner som skiter i en när de skaffar flickvän/pojkvän. Sånt gör ont i själen men man få hoppas att de inser det själva någon gång och att de då kanske ångra sig för att de inte hörde av sig. Men så är det.
Nu tänkte jag snart krypa till korgs och sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0