lite stressat just nu.

Skriver på mitt arbete. Känns som det aldrig kommer hinnas klart. Men jag hoppas jag hinner klart med faktabiten idag. Det är väl det största biten så det vore ju väldigt bra om jag blev klar med den. Men det är en bit kvar. Tar lite paus nu. Började dock inte så tidigt som jag hade tänkt. Känner mig lite halvkrasslig idag och är inte direkt just nu sugen på konserten ikväll. Men det kommer nog bli trevligt.
Funderar på när jags ka åka hem. Med tanke på att jag inte har pluggat så mycket förrens nu så har jag ganska mycket att ta igen. Två böcker ska läsas ut och arbetet ska vara klart. Varav den ena boken som är på engelska har jag inte ens börjat på. Det känns ju väldigt lovande.
Jaja. Nu ska jag inte vara bitter men lite stressad känner jag mig så det är bäst jag sätter fart på skrivandet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0