lite halvskön morgon

Har precis ätit lite frukost. Vaknade för nästan 1.5 timme sedan men dagen började inte så fantastiskt som man hoppas en lördag ska.
Började med att jag vaknade upp från en mardröm som var hemsk och skräckbilder följde mig. Så jag tänkte jag skulle kolla på lite serie och sen kanske somna om för man behöver inte gå upp klockan åtta en lördag. Men då började datan krångla och jag råkade tappa bort en mapp med alla mina filmer och serier i så jag fick hålla på och fixa och försöka hitta den och få tillbaka den på rätt plats. Jag lyckades till slut  men ett tag höll jag nästan på att börja gråta då det inte fungerade som jag ville. Så frustrerande och inte direkt något man vill fixa med det första man gör på morgonen innan man knappt ens har vaknat.
Men nu har jag ätit lite frukost och tänkte nu sätta igång med lite plugg. Det kommer nog bli en härlig lördag minsann. ¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0