klockan är inte ens 06.00..

Godmorgon.
Ligger hemma i min säng i flickrummet och funderar och försöker planera denna veckan och nästa veckars studie. Jag har upp över öronen saker att göra och det verkar vara nu jag verkligen insåg att det är så mycket som det faktiskt är. Nästa vecka har jag ordprov, konstiga svenska ord, muntlig redovisning på valfritt ämne i 15 minuter. Vad ska jag ha för ämne? Det är väldigt svårt att komma på något ämne när det få vara vad som helst. Det är ämnet svenska, har ni några förslag?
Sen dessutom har jag psykologiprov, kap 2 i svenska ska redovisas muntligt, hoppas jag kan ta det veckan därefter eller något och kap 3 i svenska a ska redovisas skriftligt. Det känns som om jag kommer ha att göra så det räcker och blir över. Hjälp.
Egentligen var det tänkt att jag skulle till Stockholm till helgen också, men eftersom ovanstående kommer att ta upp det mesta av min tid i helgen så kommer jag troligtvis och stanna hemma. Det är tråkigt men så är det.
Jag har dessutom lagt till en dålig vana verkar det som. Klockan är nu sex på morgonen, jag vaknade runt halv. Det är något jag gör rätt ofta nu för tiden. Det är rätt jobbigt. Jag känner mig stressad över allt jag måste göra och ligger och planera i vilken ordning jag ska börja. Usch. Funderar på ifall jag ska somna om eller om jag ska gå upp och plugga i stället. Men jag tror jag tar ett avsnitt Sex and the City först. Känner jag att jag inte kommer att somna om efter det så går jag upp och pluggar i stället.

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad är det för svenska ord? Låter kul tycker jag!=) pusskram

2008-10-07 @ 17:51:20
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0