jag är tråkig

Igår var jag inte utanför dörren ens med nästippen. Idag har jag pluggat och har en liten bloggpaus nu. Det verkar inte som jag gör något annat än att plugga. Det är det enda jag skriver om. Så tråkig jag är!
Men jag måste, jag måste för att jag ska kunna vara uppe i Stockholm i över en vecka sen och kunna träffa fina vänner och min fina pojkvän där uppe. Ska hälsa på advokaterna också och kanske gå på en konsert och lite ditt och datt och då måste jag plugga en massa nu för nästa vecka ha jag mycket och veckan efter det också och det är ju innan lovet visserligen, men sen har jag ett stort arbete i historia som ska försökas hinna med så mycket som möjligt av innan lovet för på lovet vill jag faktiskt försöka var lite ledig också.
Men just nu känner jag mig faktiskt rätt tråkig måste jag säga och jag kan tänka mig att folk tycker det som läser denna blogg också. Men för tillfället är det såhär. Jag hoppas det blir lite roligare uppdateringar framåt. Lite bilder också kanske för det är ju skoj att kolla på.

Sune är du i Stockholm vecka 44?
Hoppas verkligen vi kan få in någon/några dagar att träffas!

Kommentarer
Postat av: Sune

Jo, som det ser ut så är jag i Stockholm större delen av vecka 44, endast på måndagen är jag borta. Så det är nog inga problem alls det du!!! puss

2008-10-12 @ 13:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0