höst

Biljetten är beställd. Åh det ska bli härligt. Fredrik och höstmys i Stockholm tycker jag låter som ett bra recept för en fantastisk helg.
Jag ska packa snart. FÖrst ska jag gå igenom mitt arbete ca 2 gånger till och sen ska jag packa och kolla på Idol och läsa min nya söta bok som jag köpte igår, Livet aviga och räta heter den. Den verkar vara rätt så bra. Egentligen funderar jag på att plugga i morgon på tåget. Det vore skönt att ha en del uppgifter gjorda men samtidigt så vill jag kolla på Sex and the City på tågresan. För efter kanske 4-5 avsnitt är jag i Stockholm. Det är ju ingenting och det är ju mycket trevligt att fördriva tiden på tåget på det sättet än att sitta och plugga och kolla på klockan hela tiden. Men samtidigt om jag pluggar på torsdag har jag inte lika mycket att plugga på på fredagen så det kanske vore det smartaste ändå.
Har precis pratat i telefon med Elin, fina Elin som bor i Norge. Jag saknar henne så det var väldigt trevligt att höra hennes röst lite.
Nu blir det antiken igen. Jag hoppas verkligen redovisningen går bra i morgon. Undra om jag kommer vara nervös?
Det var ju rätt längesedan man hade en muntlig presentation så lite nervös kommer jag nog att vara ändå. Haha.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den där redovisningen kommer gå hur bra som helst!=) puss

2008-10-01 @ 21:09:12
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0