helgen

Sitter och pluggar svenska. Det är tråkigt just nu, inte direkt det jag vill göra en söndag som denna. Jag och Fredrik har kollat på 2½ men och Californication och sen var det dags att slå upp böckerna och börja skriva lite. Alltså dessa uppgifter osm jag ska göra är helt sjut många och stora. Jag är resan upp i tio sidor på datorna och jag är inte klar än. tio sider och många av uppgifterna är att jag ska skriva mindre uppsatser och dyligt. Jag skriver skriver och skriver men tycks inte bli klar ändå. Ska försöka göra klart det mesta nu så jag inte behöver göra så mycket i morgon. Då tänkte vi ta en tur in till stan och baka kanelbullar.
Helgen har varit bra. Det har varit dåligt med uppdateringar. Men igår beställde vi pizza som vi fick hemkörd. Det är väl fantastiskt med hemkörningen ändå. Dock är pizzorna inte alls lika goda som i VMO. Inte på långa vägar måste jag säga. Men de duger. Sen drack vi vin, kollade på stjärnor på is och Svensson Svensson och spelade Wii. Vi spelade bowling och jag var grym vann fyra gånger och Fredrik vann två. Haha. Det var andra gången jag spelade, det tycker jag var väldigt bra gjort av mig. Jag bjöd minsann på ett hårt motstånd.
Senare ikväll blir det mys och kansk att vi kan spela lite poker. Det är roligt.
Nu ska jag återgå till att skriva mitt repotage. Väldigt skoj. Sen har jag en massa andra uppgifter att skriva också.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0