tack emelie och speciellt emil

Det har blivit lite svenska ord men inte mycket mer än så. Jag har däremot suttit i telefon med Emelies karl Emil och fått hjälp med att installera Office som jag har fått av dom. Hur snällt är inte det?
Jättesnällt att han hjälpte mig en söndagkväll. Men nu har jag precis ringt och stört dom igen för att det mesta verkar äntligen fundera som det ska men nu är det bara rättstavningen som inte fungera på Word och jag som skriver som en kråka ibland behöver ju ha ett sådant så jag kan rätt till mina mina felstavningar.

Rättstavningen är fixad och jag är glad.
Tack så mycket! Det var väldigt snällt av er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha det är nog lugnt! Emil skickar en räkning i veckan=) Hah.. Själv tycker jag inte att jag bidrog med så mycket! Du ringde ju mitt i Gossip Girl och Ensam mamma söker. puss

2008-10-20 @ 07:53:07
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0