godmorgon lördag.

Idag ska vi ut på stan. Tänket jag skulle besöka butiken Antikt Gamalt och Nytt som säljer en väldigt massa smycken. Varenda gång jag varit där tidigare har det varit semesterstängt eller stängt för att de ska få in varor. Jag har nog varit förbi där 3-4 gånger.
Sen kom jag på att idag ska vi titta förbi där för jag tänkte jag skulle hitta något fint men vad händer då. Jag ringer och de säger att idag den 4:e oktober håller de stängt ment deras vanliga öppetider är måndag - lördag, det är ju självklart att de ska hålla stängt just idag. Det är ju så jävla irriterande och så typiskt att det är skrattretande.
Hoppas jag hittar en fin kofta eller en klänning eller något annat smycke i allafall.
Sen blir det kanske lite mys på Djurgården eller något. Och jag kännermig dessutom lite stressad för att jag måste plugga också. Men ska försöka skjuta undan de tankarna under dagen och plugga lite när vi kommer hem i eftermiddag i stället.
Nu blir det frukost och sen stan och någon timme eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0