goddag

Goddag. Sitter och funderar på ifall jag ska beställa biljett till Stockholm nu. I så fall åker jag i morgon efter lunch. Det vore ju bra för då är jag i Stockholm runt fem fem tiden och så i Sumpan halv sex. Så ja det vore ju trevligt. Då hinner jag umgås lite med Fredrik innan han åker till jobbet också. Inte som förra gången då vi hann träffas i typ 20 minuter innan han var tvungen att åka till jobbet. Det låter rätt bra tycker jag. Dock är det ett litet problem. Det blir väldigt stresstig från skolan och till tåget om jag ska hem och så emellan och lämna bilen och hämta väskan. Annars få jag ta med mig väskan till skolan och ta taxi därifrån. Det är det jag inte riktigt har funderat ut än men det löser sig. Jag hoppas att min farmor kanske kan köra mig till stationen. Det vore guld. Men jag har inte pratat med henne än. Annars få jag ta en taxi, för man kan väl besälla taxi så att man få den ett viss klockslag? Det borde man i allfall.
Jaja.
Nu ska jag hänga upp lite tvätt och sen vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0