fint höstväder en tidig måndagmorgon.

Godmorgon.
Jagvaknade tidigt idag. Har suttit och skrivit klart svenskan och har precis skickat in det. 17 sidor blev slutresultatet när alla uppgifter var gjorda och det var bara ett kapitel. Ett sådan ska jag göra varje vecka. Förhoppningsvis är det inte lika många och stora uppgifter på kommande kapitel.
Fredrik ligger i sängen och sover. Han sa att han skulle sova länge idag och att han inte tänkte gå upp klockan nio, det är nog bäst jag inte väcker honom nu då.
Jag får underhålla mig på eget vis. Tänkte läsa Freja och äta after eight. Senare idag ska vi in till stan och shoppa, fika på något trevligt fik och kanske baka kanelbullar när vi kommer hem. Det verkar bli ett fint höstväder i storstan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0