dröm sött

Då var det snart dags att bädda ner sig i sängen. Jag har försökt läsa lite på psykologin. Jag förstår ingenting av VG/MVG frågan. Eller jag förstår frågan men jag tycks inte kunna finna svaret i boken som det står. Jag har börjat läsa lite för att kunna besvara den men jag vet inte hur jag ska lägga upp det riktigt. Jag få fortsätta fundera på det i morgon för i morgon tänkte jag nämnligen göra klart den så jag slipper fundera på det mer.
Jag hade ju kunnat få en massa gjort idag men det har inte funnits någon insperation och jag har bara velat lega i sängen och pussas hela dagen. Tyvärr har jag inte haft någon att pussa på efter tjugo i elva idag. Det är lite tråkigt.
Nu ska jag kanske läsa lite i Freja igen. Eller om jag ska ta och släcka och krypa under täcket och sova lite för jag tänkte gå upp redan klockan sju i morgon om jag orkar. Ha beställt en väckning från Fredrik för det är mycket trevligare att vakna av att han ringer än alarmet. Det är då ett som är säkert.
Puss och godnatt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0