de senaste dagarna

Godkväll vänner!
Det har varit lite glest med inlägg de senaste dagarna. Jag har faktiskt, för en gångs skull, haft annat för mig. Haha.

I torsdags så åkte jag och Elin till Växjö och träffade Emelie, Johanna och Maria. Åt god mat och sen gick vi i regnet iväg till ett café och drack kaffe och åt kladdkaka. Kanon trevligt och mysigt! Mer sånt!

Under fredagen hämtade jag böcker på biblioteket och sen åkte jag och mamma och handlade på Citygross. Det är ju en väldigt stor händelse i stan att Citygross har slått upp sina portar. Sen pluggade jag ytterst lite och på kvällen kom min fina Fredrik hem så jag åkte ner till honom och myste.

Lördagen låg vi i sängen länge och kollade på film. Åt god mat och hade det trevligt.

Idag åkte han hem vid elva. Pappa hämtade mig och det var tänkte att jag skulle plugga när jag kom hem men det har ju inte riktigt blivit så. Jag har känt mig så trött hela dagen. Så jag låg och kollade lite på Sex and the City och vilade, läste bok och sen gick jag upp. Nu har jag och mamma varit på både Citygross och Willys. En liten cykeltur i det fina höstvädret. Har druckit te och ätit delikatobollar och nu funderar jag på ifall jag ska läsa lite på historian och kanske lite på de svenska orden eller om jag ska ta mig ett bad och lägga mig och kolla på film i stället.
Kanske kan göra både ock. Först plugga lite och sen ett bad på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0