dagen såhär långt

Har precis plattat håret nu och ska strax fortsätta göra mig i ordning lite. Tänkte bara kika in och skriva någon rad.
Jag orkade inte gå upp klockan sju, jag låg och drog mig till Fredrik kom hem strax efter åtta och då gjorde han frukost på sängen till mig. För jag sa att jag va värd det. Snällt va. Han som har jobbat hela natten haha. Stackarn. Men vi åt frukost tillsammans och sen vid nio traskade jag upp och satt och bläddrade i böcker och kollade på Top Model. Eftersom jag inte fick någon gjort framför tvn så begav jag mig till köket i stället och kom igång med skrivandet. Sakta går det men det går framåt i allfall.
Vi strax innan elva ringde Sune och vid ett ska vi träffas vid Skrapan. Sen ska vi bestämma därifrån var vi ska ta vägen.
Det ska bli väldigt trevligt att träffa Sune. Det var flera månader sedan. Nästan tre månader sedan. Så lång tid har vi nog aldrig varit ifrån varandra då vi har rätt mycket att ta igen må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0