buss eller tåg?

Jag sitter vid köksbordet och funderar på när jag ska åka hem. Äntingen i morgon 06.20 med tåg eller på söndagn 08.55 med buss. Det är ett svårt dilemma. Det är det faktiskt. Bussen går direkt tar fem timmar. Tåget tar fyra timmar och 45 minuter. Men är betydligt bekvämare, som natt och dag skulle man kunna säga. Men väldigt tidigt. Men samtidigt behöver jag kanske morgondagen hemma till att plugga. Ja fan jag vet inte. Jag vet inte vilket som väger tyngre än det andra. Nu är jag mest trött och skunne vilja sova en liten stund.
Vad skulle ni valt? Buss eller tåg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

TÅG! LÄTT. puss

2008-10-31 @ 18:47:49
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0