ångest

Har ångest. Har precis tryckt i mig en kebabtallrik. Varför?
Jag har feteångest nu. Nu är det fan allvar som gäller. Fettet måste bort. Det spelar ingen roll om det blir en kall vinter, eller om det blir värre ekonomiskkris så att man måste ha ätit upp sig. Nej det finns inga ursäkter längre. NU måste något ske. Annars blir jag tokig. Jag vågar inte testa min balklänning längre för jag tror inte den passar alls lika bra som det gjorde för tre år sedan. Det värsta är ju om den inte passar alls. Åhh ångest så jag spy. Bajs baja bajs.
Nu ska jag och syster därför plugga i en timme och sen ska vi gå ut och gå en promenad för att försöka bli av med den där förbannade kebaben. USCH.
I morgon har jag dessutom psykologiprov. Det känns väldigt svårt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0