1000

Detta är mitt 1000:e inlägg. Jag hade velat göra något fint men det blir inte så just nu. Jag är för trött och har ingen inspiration.
Men jag är i Stockholm och det är härligt. Jag har en fin man som ligger och kliar mig på ryggen och pillar mig i håret vilket är bland det skönaste som finns.
Nu tänkte jag lägga mig jämte honom och kramas och kollar på några avsnitt av Californication sen ska vi sova och kramas ännu mer.
I morgon är det lördag och då ska vi bland annat storhandla på Willys. Där säljer de after eight för bara 10 kr. Det är därför jag ska dit och Fredrik ska handla en massa andra lite mer nyttiga och bra saker. Sen kanske vi ska på fest på kvällen och jag kanske ska klippa mig en lugg. Men det ska jag sova lite på först och fundera vidare på i morgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0