sunday sunday sunday

Jag håller på att plugga lite inför svenskaprovet som jag har i morgon. Men det som är lite jobbigt är att jag inte riktigt vet vad det är jag ska plugga på. Det är lite störande men ändå är jag inte nervös alls faktiskt. Det få gå som det gå. Jag hoppas att det ska gå bra men man vet ju inte hur det blir. Det känns som att det kommer bli skrivuppgifter. Provet ska handla om texttyper så det blir kanske till att skriva olika typer av texter. Det är så jag tänker mig att det kommer gå till men det kan bli så att jag få en chock och det är helt annorlunda och inte alls som jag har tänkt mig. Men det ska bli intressant och se.
Fredrik är fortfarande på båten. Den ska vara tillbaka i Stockholm runt tre. Jag antar att de ligger och sover för det blev antagligen en rätt sen afton. De gick väl och la sig framåt morgonkvisten och då är det bara rätt åt dem om de är bakfulla i morgon. Men läppglanset hittade han och det är nu inhandlat och på torsdag ska jag få det.
För han kommer hem på torsdag. Det ska bli härligt. Sen åker han till Stockholm på lördag morgon för under helgen är mina fina flickor hemma i stan och då ska jag mysa med dem tänkte jag. 
Jag har fått lite ont i halsen nu. Det är inte så skoj.
Funderar på att ta en promenad om en stund. Kanske ska göra det nu så man ha det gjort. Lika bra det kanske. Ska läsa lite till sen så.
Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag tycker vi ska ses på lördagskvällen och umgås allihopa! Tycker inte du det? Jag fick Johanna med på idéen också tror jag.. puss

2008-11-16 @ 16:48:09
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0