städ, långpromenad och godis

Idag har jag städat mitt rum, bytt lakan och sånt. Det är så härligt att gå och lägga sig i rena lakan. Då det doftar tättmedel och det är såhär härligt rent. Åh. Mys.
Sen har jag pluggat lite på svenska ord, gjort lite uppgifter men själva provet om texttyper som jag har på måndag har jag inte ens börjat på knappt. Jag förstår inte vad det är jag ska plugga på riktigt.
Fredrik har åkt iväg på lryssning nu. Eller han åker om fem minuter. Jag har skickat efter ett läppglans som han ska köpa. Hoppas han hittar det bara.
En långpromenad blev det innan och efter det åkte jag och köpte lite godis och julmust inför kvällens mys. Jag ska kolla på film och ha en myskväll med mig själv. Läsa bok, titta på film och Sex and the City och sånt. Det blir nog mycket trevligt.
Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0