söndagspromenad

Har varit ute på en långpromenad med pappa. Vi mötte Hansa och Eva Knutsson två gånger under promenaden. Då kom jag att tänka på hur mycket jag saknar Knut. Fina Knut.
Nu har jag ätit middag och tänkte nu gå och duscha.
Det är en väldigt trevlig och skön söndag idag.
Ikväll eftermiddag och kväll blir det att fortsätta lite med svenska orden. Det är 128 ord så det tar ett tag att lära sig dem. Dricka te och läsa Livet aviga och räta. Läsa lite om textyper. Kanske kolla på någon film och prata med Fredrik. Det är nog det som står på menyn.

Kommentarer
Postat av: "Knut"

Pratade lite med Ida o hon sa att du nämnt mig i din blogg :) läser inte bloggar så mycket, bara om jag blir tipsad... Sakna dig med, hoppas verkligen vi har tid för varandra i jul, känns som evigheter sen. Kommer hem den 20de. Puss min tuss

2008-11-25 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0