roligt en måndagskväll

Snart är det Färjan. Det är inte så skoj egentligen men ibland tittar jag på det ändå. Jag borde läsa historia i stället men det tar jag vid ett senare tillfälle. Eller det blir sängen ganska tidigt idag för jag börjar tidigt i morgon.
Dessutom kommer jag säkert att sova lite sämre för jag ska sova själv idag. Det är inte lika trevligt som att sova med Fredrik. Fast en grej som är ganska bra med att sova själv är att jag slipper slåss om täcket. Jag måste nämnligen vira in mig rätt bra i täcke och gärna ha det tätt runt omkring när man sover, med någon under samma täcka blir det liksom inte runt om en på samma sätt om ni förstår hur jag menar. Fast när man sover tillsammas så har man ju en varm kropp som ligger och håller om en och det är bra mycket bättre än att ha täcket för sig själv.
Dessutom har jag en väldigt fin syster.
Hon ska ha muntligt nationellt prov i svenska i morgon och hon ska prata om mig. Ämnet var intryck och avtryck. Jag tycker det är hur fint som helst. Jag blir så glad att jag blir tårögd. Jag vill egentligen vara där så jag kan lyssna på det hon ska säga men hon sa att jag inte fick och det vet jag ju att det får man ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0