prov prov mat och gossip girl

Idag har jag haft två prov. Precis efter varandra. Det ena var historia. Jättemycket fick man skriva. Två timmar satt vi. Sen hade jag ordprov, det var inte lika jobbigt och tog inte lika lång tid men ändå. Känner mig duktig så jag firade med McDonalds. Nu fick jag lite ångest för att jag åt det och ska om en timme eller så gå ut och promenera. Sen ska jag kanske åka och handa och i morgon är det tänkt att jag ska baka lussakatter och kanske lite pepparkakor och så. Det blir mysigt med julstök och julbak för på söndag är det första advent.
Nu ska jag lägga mig och kolla på Gissip Girl, vilket jag fastande i under gårdagskvällen också och inte somnade förren mitt i natten.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0