nu hoppar jag i ån

Jag är en idiot. En fullständig idiot. Jag har suttit och klurat fram och tillbaka och jag har räknat men nu är det nog så nästan 100% säkert att jag har 14.06 i betyg i stället för det jag trodde innan 14.9. Ja det här var ju ett bakslag som heter duga. För när jag väl ha läst upp mina betyg i höst så kommer jag ha 14.8 om allt går som det ska och det innebär att jag har sämre snitt än vad jag trodde jag hade när jag började.
Det är är verkligen ett slag i magen som är helt sjukt. Jag hade verkligen trott något helt annat.
Så därför mina vänner.
Nu skiter jag i allt vad högskola heter. Jag tänkter inte plugga vidare. Jag skiter i alla mina fantasier och drömmar.
Nu hoppar jag i ån i stället.
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du! då är det väl bara BRA att du har pluggat upp dina betyg?! se det positivt istället för med 14.8 har du större chans än med 14.1.. puss

2008-11-13 @ 08:57:05
Postat av: Emelie

Har du ringt antagningen och kollat upp helt hundra nu då? puss

2008-11-13 @ 08:58:26
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0