lördag morgon och det regnar ute.

Godmorgon. Har precis ätit lite frukost.
Dagen ska jag spendera med att plugga till provet på måndag.
Jag är väldigt sugen på något godis. Drömde om muffins och kanske att jag ska köpa mig en nu när syster ska upp och jobba.
Igår skrev jag nationellt prov i engelska. Det var sådär. Rätt svårt och är inte så nöjd men få se vad det blir. Sen åkte jag och köpte kaffe till mig och mamma och åkte hem och drack kaffe och väntade på att klockan skulle bli tio. Då åkte vi ner till stan och gick runt och kollade lite. Jag köpte en lila klänning till jul.
Annars igår gjorde jag inte så mycket. Vilade, kollade på Idol och pratade med Fredrik ungefär.
Idag blir det andra bullar. Måste plugga men det verkar vara något jag inte riktigt förstått för det blir inte av riktigt.
Ska jag köpa en muffins eller inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi åker 5.30...

2008-11-15 @ 11:54:45
Postat av: Anonym

nae.. men du vet, det lär vara kö där hela jäkla dagen.. känns som att det blir jävligt svårt att komma in annars..=/

2008-11-15 @ 12:56:04
Postat av: Anonym

om vi åker 6 då?

2008-11-15 @ 12:56:43
Postat av: Anonym

så kan vi ha med oss mysig frukostfika och kalasa på när vi kommer fram. hah

2008-11-15 @ 12:58:19
Postat av: Anonym

och du kan ju sova i bilen!

2008-11-15 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0