kvällens planer

Dety blev ingen utgång. Jag har däremot köpt mig en bok som jag ska sätta mig och läsa nu. Två Gossip Girl avsnitt väntar också. Annars en rätt bra dag. I morgon har jag ingen skola och jag ska plugga och baka pepparkakor i stället för lussakatter som det först var tänkt. Kanske bli lussekatter också. Om jag orkar.
Jag var helt slut efter proven och sov två timmar och drömde konstiga drömmar, de var så verkliga och det känns som att jag har pratat i sömnen för det var verkligen märkligt. Snurrigt och konstigt.
Torsdag, det regnar ute, perfekt kväll för te och Tusen strålande solar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh den boken är helt fantastiskt skitbra!!

2008-11-27 @ 19:56:36
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, snälla kommentera i min blogg lite =)? / ronjaponjaa.blogg.se



PUBLICERA INTE DENNA KOMMENTAR TACK!

2009-05-09 @ 21:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0