kväll

Duscha har jag fortfarande inte gjort. Och svettas gör jag inte utan nu fryser jag. Det är stor aktivitet här inne i mitt rum nu. Syster knapprar frenetiskt på knapparna och jag sitter och försöker funderar men ljudet från andra datorns tangenter sätter sådana spår att jag inte kan koncentrera mig. Jag kommer få sitta i hennes rum under kvällen för att få lite lugn och ro till att plugga.
Nu tänkte jag faktiskt duscha. Sen ska jag och mamma kanske åka till affären och handla. Sen ska hon laga en omelett till mig. En ungomelett med sparrisstuvning och köttbullar som tillbehör. Lite som julen. Ja det ska minsann bli väldigt gott.
Klockan är lite över fem och idag har jag knappt pluggat någonting fast att det var det jag verkligen skulle göra idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0