julpynt

Har precis varit på Hemtex en sväng med mamma och köpt adventsstiror som de så fint hette. Jag gillar inte såntdär modernt julpynt jag är mer för det klassiska advetntljusstakar och allt som är gamalt och klassiskt juligt. Vi har inte samma uppfattning om det men hon var väldigt glad att det var halva priset på de hon hade spanat in tidigare. Så nu är hon glad och pratar om vart hon ska ställa dessa. Jaja.
Sen var vi på Willys en sväng. Köpte en ny tesort. Eller ny och ny, har inte haft den hemma på ett tag så det var dags igen för att dricka Gamla Söder.
Snart ska jag äta potatismos och köttbullar och vid sju ska jag ha telefondejt med Fredrik. Innan dess ska jag läsa om Gustav Vasa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0