hjälp mig att lösa detta?!

NU håller jag på att bryta ihop.
När jag läste på min ansökan en gång tillsammans med Sune för att han skulle förklara vad allt betydde. Så är jag nästen helt 100 att det stod att mitt betyg var 14.9. Men!
Nu var jag inne och kollade lite av nyfikenhet. Då står det på gamla ansökningar till fastighetsmäklar linjen jämte min reservplats. BG-14.06.
Vad menas med det?
Är mitt betyg 14.06 då?
Vad menars med 06? Hur räknar man när det står så?  
Detta gör att jag blir så ledsen. För det rör till det rätt rejält i mitt huvud just nu och jag blir så ledsen. För dethär får mig att skita i allt. Så onödigt och så jävla idiotiskt av mig.
Hjälp mig att lösa detta är ni söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0