hemmafru

Det är julstök här idag. Mamma håller på att julprynta och jag har precis bakat pepparkakor.
Jag har haft fult upp hela dagen. Gick upp halv nio och städade rummet. Gick ut en timme på en proemnad, i regnet dessutom. Sen när jag kom hem så var det bakdags. Och nu har jag precis bakat klart.
Klockan är bara tolv och nu ska jag ta lite te och fika lite på nybakta pepparkakor.
Eftermiddagen ska jag ägna åt Karl XII. Ska ha lite muntlig redovisning om den mannen på tisdag. Och nästa vecka åker jag till Stockholm. Stockholm, Stockholm, Stockholm. Då ska jag köpa julklappar, klippa mig (förhoppningsvis), träffa Sofie hoppas jag, mysa med Fredrik och sånt.
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0