hej lördag

Jag vaknade vid halv sju idag. Låg och läste i Across the barricades som vi ska läsa i engelskan. Den är ganska bra. Har för mig vi har läst den innan? Eller?
Fredrik ligger och sover. Han kommer troligen sova väldigt länge idag för han gick inte och la sig förrän halv sju när jag vaknade. Härligt att vi gå om varandra. Jag somnade om en liten stund sen och drömde konstiga drömmar om bland annat Cat 5. Gick upp, läste lite till och nu har jag beställt biljett hem. Åker inte förrän i morgon. Det är fint väder har i Stockholm idag. Kanske bli en liten promenad senare idag. Fredrik gnisslar tänder. Fan så det låter. Jag får rysningar. Vill ruska om honom ordentligt om han inte sluta snart.
Nu tänkte jag fortsätta lite med mitt arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0