halvt nerbäddad i sängen

Det där med kläder efter väder verkar inte jag vara så bra på. Jag hade bara tights på mig och det var ju alldeles för kallt. Vad tänkte jag? Att det var varmt denna första dag i november? Tydligen. Det blev ingen lång promenad. Utan det blev bara att vi gick till den dyra lilla butiken. Den är så liten och trång att man knappt kan vända sig om inne i den och ajg rev ner äpplen när jag stod och skulle plocka några apelsiner i en påse. Lite pinsamt då det stod folk runt omkring på väg till kassakön. Men jag la in dem till kanten så att ingen skulle snubbla på dem. Snällt va.
Nu halvligger jag i sängen. Det är skräp på tv. Jag borde plugga. Jag har skrivit lite men måste skriva mer. Sen funderar jag på att vila en stund.
Duscha och göra mig i ordning ska jag också göra.
Ojoj. Mycket på kontoret. Denna veckan har det verkligen varit mycket på kontoret. Känns som om jag inte har haft något lov riktigt, jag har gått upp tidigt varje dag och inte legat och dragit mig på morgonen direkt. Pluggat och fixat. Ja men så är det. Det har varit väldogt trevligt i allfall.
Det känns som om jag har en förkylning på gång. Då kanske det inte så lyckat at ligga i vinddraget från det öppna fönstret här. Bäst att stänga och sen krypa ner och läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0