förkylningen har anlänt

Då har förkylningen brutit ut totalt och febern har kommit och hälsat på också. Det känns inte alls bra just nu och jag som skulle träffa Becka idag. Det fick jag ställa in för jag vill inte gå ut när jag mår såhär. Snorig som bara den och ont i halsen och så. Inte så trevligt men hon ska hem till helgen igen så jag hoppas vi kan träffas då i stället.
Idag måste jag dessutom läsa klart en engelska bok och skriva klart mitt historia arbete. Jag hoppas historia går snabbt men jag är klar med de stora avsnitten nu och ska bar skriva lite andra småsaker också. Men det ska lämnas in i morgon så det är bäst att det blir klart. Är inte helt nöjd med det hela men det går bli som det blir.
Ska nog ta och äta lite frukost nu, dricka te och försöka få i mig något.
Återkommer senare med tankar om hur Sophie Zelmani var igår. Det var helt fantastiskt kan jag säga.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0