förkylningen blir värre.

Sitter och väntar på att min mat ska bli färdig. Efter det blir det fruktsallad.
Jag är ännu mer förkyld idag än vad jag var igår. Det blir bara värre och värre. Just nu känns det lite bättre men innan var jag helt däckad. Det är inte alls skoj. Jag har ont i kroppen och näsan rinner och det gör lite ont också.
Har varit på Citygross med mamma och köpt lite grejer bland annat näsdukar och honung. Där mötte vi även Bert Karlsson. Han satt vid ingången och signerade böcker. Han hälsade och vi hälsade glatt tillbaka. Fast han verkade lite butter, det kanske inte var så många som hade handlat några böcker av honom. Jaja.
Kvällen tänker jag spendera i sängen. Nerbäddad med te och honung, frukt, näsdukar och boken Freja. Det är min kväll det. Jag hoppas min förkylning känns bättre i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0