eftermiddag

Jag har suttit och läsa en halvtimme. Jag läser en jättesöt bok som jag lånade på biblioteket idag. Den
Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.
I skolan var jag två timmar, historia lektion. ÅKte och köpte frallor och åkte till farmor. Sen satt vi och drack kaffe i koppar med blommor på och åt frallor med ost och apelsinmarmelad. Det var mysigt. Pratade om julen och bestämde att vi nog ska på en liten utflykt. Jag älskar min söta lilla farmor. Hon är så fin, så fin!  
Åkte hem och hämtade en check på 300 kr och åkte ner till Synsam och hämtade mina linser. Gick till Biblioteket och lämnade böcker och lånade två.
Jag måste plugga på svenskaprovet som jag har på måndag. Det känns inte så kul men jag har ju inget val direkt.
Jag vet inte riktigt vad det är jag ska plugga på. Det handlar om texttyper så jag vet inte riktigt hur och vad det bjuds på.
Jag var elak mot Fredrik idag på morgonen.
Ibland är jag en elak flickvän. Det skäms jag för att jag är. Man ska inte vara elak mot dem man älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0