dröm om duetter

Det regnar utanför. Malin ska till skolan senare och jag antar att jag kommer att få köra henne dit. Så blir det väl. Men jag kan behöva en pluggpaus.
Idag när jag vaknade trodde jag klockan var runt fyra på morgonen men det visade sig att den var tio över åtta och jag var tvungen att gå upp. Hade fått sms av Fredrik och ringde och pratade lite med honom innan han skulle sova.
Inatt drömde jag dessutom om Johan Palm i Idol. Jag drömde att jag skulle sjunga duett med honom. Jag vet inte vad det var för låt men i drömmen var det en av Mötley Crüe.
Han var snygg och sa att jag hade fina ögon och så pussades vi hahah. Det var mysigt. Vi hann dock inte sjunga innan jag vaknade och jag höll på att glömma bort texten och det var barat vå person kvar före oss innan vi skulle sjunga. Då pussades vi lite i stället. Haha. Vilken dröm alltså.
Nu ska jag skriva två dikter. Jag har dragit mig för det här men nu finns det ingen återvändo. Uppgifterns ska skickas in idag och det är dags att sätta igång med dikterna nu. Sen blir det psykologi hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0