blirrblarr

Det där med motivation till att plugga på psykologin har inte infunnit sig så mycket än. Nu funderar jag på om jag ska ut och gå eller om jag ska duscha och göra mig i ordning. Eller skita i båda två och försöka plugga eller lägga mig i sängen och vila eller kolla på någon serie. Och sen när mamma och pappa kommer hem gå med dem ut på en promenad. Ja jag kan helt enkelt inte bestämma mig för hur jag ska göra. Eller så struntar jag i att gå idag och gå i morgon i stället. Innan skolan. Det kanske är bra det. En bra idé.
Jag har sovmorgon i morgon. Det är skönt med sovmorgon.
Fast jag gå upp tidigt ändå, även om jag är ledig numera.
Usch nu blev jag helt tokvarm. Svettig sådär. Inte så härligt.
Dusch kanske vore det bästa. Men fan jag måste verkligen plugga på psykologin.
Bajskåv. Jag läntar efter Fredrik.
Fasiken vad jag längtar efter honom.
Dessutom måste jag köpa nya hörlurar till min Ipod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0