viol och tutti-frutti

Jag äter violtabletter. Det är rätt gott faktiskt. Tablettaskar är ett väldigt gullit godis tycker jag. Idag köpte jag min två stycken. En med viol och en titti-frutti. Tutti-frutti är gott. Jag gillar dom när dom är små och hårda men sen finns den sorten även i godispåse. Dom är skitäckliga. Usch. Men tabletterna i den lilla asken är goda.
Klockan är halv två. Solen börjar titta fram lite, fast det är fortfarande kallt ute. Vädret vänder snabbt om. Från att ha varit sommar med 25 gra till att bli lite tidig vår med kanske 10 grader.
Jag funderar på att ringa till en salong och kolla om de ha några klipptider idag. Det vore trevligt. Bara toppa det lite och fixa det lite. Egentligen har jag inte råd med Becka har tipsat mig om ett ställe som är mycket mycket prisvärt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0