hero

Måndag, det var rätt tufft att gå upp idag. Trött kände jag mig och längtade redan tillbaka till sängen innan jag ens hade lämnat den. Det är aldrig bra att starta en måndag på det viset. Hur som. Resan tillbaka till Stockholm igår gick snabbt. Minst sagt. Vid halv åtta snåret lämnade vi Värnamo efter att ha tankat och sånt, sen bar det ivgär med ett snabbt stopp på knappt två minuter. Strax innan elva blev jag avsläppt utanför Skrapan. Ja ni kan ju själva räkna ut den matematiken haha. Snabbt och smidigt blåste vi fram så att säga.
Hem och prata lite snabbt med Sune, sen blev det sängen ganska omgående.
Igår var det nio månader sedan vi flyttade in och nu är det bara en veckan till som jag bor i Skrapan. Det känns lite konstigt.
Till något helt annat,
Det kommer bli en knaper månad för mig känns det som. Jag har en del utgifter och redan ont om pengar känns det om, så det kanske bli att jag stannar i Stockholm över nationaldags-helgen. Dessutom läste jag förra veckan är det festligheter här som "Smaka på Stockholm" under den helgen så det vore ju rätt trevligt att vara här också. Ja få se hur jag gör. Vill både stanna kvar i Stockholm och åka hem men ja det få visa sig vad det blir för något. Fast just nu lutar det åt Stockholm faktiskt, vill ta tillvara på lite helger här uppe nu känns det som.
Nu ska jag fixa lite, men jag återkommer.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0